Kim jesteśmy

Dominika Wysmułek-Wolszczak

Jestem arteterapeutką i nauczycielką mindfulness. Prowadzę kursy „Życie oparte na uważności” (Mindfulness Based Living Course) oraz „Rodzicielstwo z uważnością i współczuciem” (Mindful Compassionate Parenting). W swojej pracy łączę arteterapię z praktyką mindfulness – wierzę, że twórczość i uważność są drogami do lepszego poznania siebie, odzyskania równowagi i budowania głębszych relacji.
Jestem członkinią Sekcji Arteterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz stowarzyszenia Mindfulness Association Polska.

Pracuję z młodzieżą i dorosłymi – indywidualnie i w grupach. Prowadzę spotkania rozwojowe, warsztaty arteterapeutyczne oraz kursy uważności dla dorosłych i rodziców. Wspieram osoby w poszukiwaniu wewnętrznego spokoju, lepszego kontaktu ze sobą i w budowaniu zdrowszych relacji z innymi. Współtworzę również warsztaty integracyjne i rozwojowe dla zespołów – pomagające w komunikacji, wzmacnianiu współpracy i rozwiązywaniu trudności w grupie.

Jestem współtwórczynią serwisu depresjanastolatkow.pl – miejsca, które pomaga rodzicom lepiej rozumieć i wspierać swoje dzieci w kryzysie.

Napisz do mnie: dominika@badanieswiata.pl

Jacek Wolszczak

Jestem psychologiem, pedagogiem, terapeutą z wieloletnim doświadczeniem w pracy z młodzieżą i dorosłymi. Ukończyłem psychologię na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz pedagogikę na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Uczestniczę w 4-letnim szkoleniu psychoterapeutycznym w Szkole Psychoterapii Dialog. Jestem też terapeutą EMDR rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Terapii EMDR.
Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i Polskiego Towarzystwa Terapii EMDR.

Pomagam osobom zmagającym się z ze stanami lękowymi, depresją, obniżonym
nastrojem, kryzysami w życiu osobistym i zawodowym, doświadczeniami traumatycznymi i problemami w relacjach. Wspieram także młodzież oraz rodziców w sytuacjach wychowawczych i kryzysowych. Prowadzę konsultacje indywidualne oraz rodzinne. Korzystam z regularnej superwizji, by jak najlepiej wspierać osoby, które mi zaufały.

Jestem współtwórcą serwisu depresjanastolatkow.pl – miejsca, które pomaga rodzicom lepiej rozumieć i wspierać swoje dzieci w kryzysie.

Napisz do mnie: jacek@badanieswiata.pl

Magdalena Glińska

Jestem psycholożką, absolwentką Uniwersytetu SWPS (specjalność: psychologia kliniczna i zdrowia), pracującą głównie w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Bliskie są mi również założenia terapii ACT oraz podejście somatyczne - takie, w którym ciało i układ nerwowy stają się ważnym punktem odniesienia w procesie zmiany. Mam wieloletnie doświadczenie pracy w międzynarodowych organizacjach w Polsce, USA i Hiszpanii. Mieszkałam w krajach hiszpańskojęzycznych i w USA, dlatego szczególnie bliskie są mi: doświadczenie emigracji, oswajanie nowej kultury, budowanie życia „od nowa” w obcym kraju oraz wyzwania związane z pracą w różnorodnych kulturowo zespołach. Pracuję w języku polskim, angielskim i hiszpańskim.

Pracuję z osobami dorosłymi. Pomagam lepiej rozpoznawać i rozumieć emocje, stopniowo uczyć się ich regulowania i wyrażania, wracać do ciała, zamiast od niego uciekać, korzystać z uważności, oddechu i ruchu, budować łagodniejszą, bardziej wspierającą relację z samą/samym sobą. Obszary, w których wspieram to: wsparcie w kryzysie (życiowym, emocjonalnym, zdrowotnym), wypalenie zawodowe, przewlekły stres, napięcie, żałoba, strata, doświadczenie cierpienia, trudności związane z uzależnieniami, obniżony nastrój, zaburzenia nastroju, praca z lękiem, wycofaniem, oporem przed zmianą, trudności w regulacji emocji, nasilony stres, relacje (partnerskie, rodzinne, zawodowe), motywacja, poczucie sprawczości, elastyczność psychiczna, różnice kulturowe, adaptacja do życia za granicą, „cultural intelligence”, inteligencja emocjonalna, komunikacja, zarządzanie zmianą i dobrostan w organizacjach, praktyki uważności, psychoedukacja.

Maciej Dzik

Jestem psychologiem specjalizującym się w diagnozie funkcjonowania dzieci i młodzieży, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju poznawczego, emocjonalnego i społecznego. Prowadzę procesy diagnostyczne w kierunku zaburzeń neurorozwojowych, trudności szkolnych, problemów adaptacyjnych oraz różnic w profilu uczenia się.

Doświadczenie zawodowe zdobywałem m.in. w poradniach psychologiczno-terapeutycznych, ośrodkach rehabilitacji oraz organizacjach pozarządowych pracujących z dziećmi i młodzieżą o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych.

W swojej pracy opieram się na rzetelnych narzędziach diagnostycznych oraz uważnej, indywidualnej analizie funkcjonowania dziecka w jego środowisku. Diagnozę traktuję jako proces obejmujący wywiad, obserwację, testy, konsultacje oraz omówienie wyników w sposób zrozumiały i praktyczny dla rodziców oraz specjalistów pracujących z dzieckiem.

Stosowane testy: Conners-3, CDI-2, ASRS, KPD, ADI-R, SOR, STAIC, SENA

Dlaczego to robimy

Wierzymy, że każda pozytywna zmiana zaczyna się od nas samych. Dlatego naszą pracę w obszarze psychoterapii, arteterapii i rozwijania uważności,  traktujemy jako towarzyszenie w procesie odkrywania siebie, zrozumienia własnych potrzeb i emocji. Dla nas samoświadomość to nie tylko fundament dobrostanu, ale także kluczowa kompetencja przyszłości – niezbędna, by tworzyć głębokie relacje, podejmować dobre decyzje i żyć w zgodzie ze sobą.

Szczęśliwi, spełnieni i empatyczni ludzie mają realny wpływ na otoczenie – potrafią budować zdrowsze relacje, mądrze wychowywać dzieci, tworzyć wspierające środowisko. Do takiego rozwoju zapraszamy na naszych warsztatach i kursach – do zatrzymania się, spojrzenia w głąb siebie i działania w zgodzie z tym, co dla Was naprawdę ważne.